Termeni si conditii
GENERALE DE VANZARE ( TCGV)
Inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii, servicii prin intermediul acestui magazin online, va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile.
1. Informatii administrator magazin online
LAZAR IONEL CRISTIAN PFA cu sediul social în Resita, jud. CARAS SEVERIN,
Str. Petru Maior nr.65, SC.6, AP.11 , înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. ……….., cod fiscal 27430999,
telefon numarul: (+40) 0745 657 135
Livrarea produselor se face numai prin curierat sau prin posta romana. Nu avem program de lucru cu clientii.
Ne puteti contacta prin urmatoarele mijloace:
– prin posta la adresa de corespondenta: Str. Petru Maior nr.65, SC.6, AP.11
– prin e-mail la urmatoarea adresa: office@honeyhouse.ro
– prin telefon la numarul: (+40) 0745 657 135.
2. Acceptare TCGV
Administratorul va ofera accesul in magazinul online si utilizarea acestuia, sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor termeni si conditii. Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii.
3. Drepturi de autor
– Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul magazinului honeyhouse.ro, imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului intrucat reprezinta proprietatea administratorului, fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.
4. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate
Contract la distanta – orice contract încheiat între administrator si cumparator în cadrul unui sistem de vânzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pâna la si inclusiv în momentul în care este încheiat contractul.
– Accesarea site-ul honeyhouse.ro, se face in mod gratuit si simpla navigare in paginile acestuia nu este conditionata de inregistrarea dvs. ca si utilizator..Pentru a beneficia de serviciile puse la dispozitie de site-ul honeyhouse.ro , precum achizitionarea de produse oferite de acesta va trebui sa va creati un cont de utilizator.Aceasta presupune acceptarea prealabila de catre dvs. a TCGV . Aceste reglementari constituie baza contractuala a raporturilor dintre utilizator si societate.
– Odata cu lansarea comenzii de pe honeyhouse.ro, cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul isi deruleaza activitatea.
– Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre administrator. Confirmarea se efectueaza electronic (e-mail) sau sms.
TCGV honeyhouse.ro stau la baza contractului astfel perfectat.
– Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
– Pentru a cumpara si intra in posesia produselor oferite spre vanzare de honeyhouse.ro sunt necesari urmatorii pasi:
– inregistrare dvs. ca utilizator pe honeyhouse.ro
– identificarea si alegerea produselor
– lansarea comenzii
– achitarea acesteia in sistem ramburs sau prin plata online cu cardul
5. Preturi, modalitati de plata, modalitati de livrare, facturare
– Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs si nu includ cheltuielile de livrare decat daca este specificat in mod expres acest aspect sau se ofera ca si bonus pentru comenzile mari.
– Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.
– Plata se efectueaza in sistem ramburs adica plata la primirea coletului sau prin sistem bancar prin ordin de plata, iar costul final va contine pretul produsului comandat, pretul livrarii si daca este cazul pretul timbrului verde in conformitate cu dispozitiile HG 448/2005.Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe honeyhouse.ro sunteti de acord cu forma de comunicare telefonica sau prin e-mail prin care site-ul isi deruleaza operatiunile.
– In cazul in care alegeti ca metoda de plata transferul bancar atunci comanda intra automat in stadiul de procesat.
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
In cazul optiunii de plata „Online prin card bancar” veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!
– Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate din magazinul online este de ……….. zile din momentul confirmarii comenzii, in intervalul orar ……….., de luni pana sambata. Produsele care nu sunt in stoc o sa fie livrate intre ….. respectiv ……..
Produsele comandate vor fi livrate prin reprezentantul firmei noastre sau prin curierat, intr-un ambalaj corespunzator.
Taxele percepute pentru livrari sunt urmatoarele:
TRANSPORTUL ESTE GRATUIT PENTRU TOATE COMENZILE DE MINIM …. LEI IN TOATA TARA. PENTRU COMENZI SUB …. LEI SE PERCEPE …… LEI TRANSPORT.
Se livreaza in toata tara, prin intermediul firmelor de curierat . Taxa de livrare este ….. indiferent de localitate. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la tel. (+40) 0745 657 135 sau office@honeyhouse.ro
6. Stocuri, Garantii, Returnare
6.1. STOCURI
Produsele sunt disponibile in stoc dar pot exista situatii de out of stock (stoc zero) pentru cele cu miscare lenta. In functie de solicitari, se asigura refacerea stocurilor. Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea comenzii.
Toate produsele afisate pe site-ul magazinului online honeyhouse.ro se pot aduce in baza unei comenzi, in functie de disponibiltatea stocului furnizorilor.
6.2. GARANTIE
Produsele cu livrare fizica (prin curier) sunt originale, sigilate (in forma in care provin de la parteneri) si insotite de factura fiscala, chitanta (eliberata de administrator sau de firma de curierat) si dupa caz certificat de garantie (pentru produsele care necesita garantie).
6.3. DESCRIEREA SI RETURNAREA PRODUSELOR
honeyhouse.ro depune toate eforturile pentru a fi cat se poate de precis. Pozele produselor afisate pe site sunt cu titlu informativ.
Daca un produs oferit de honeyhouse.ro este diferit fata de descrierea aferenta acestuia de pe site, il puteti returna respectand prevederile politici de returnare a produselor a site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr.34/2014.
In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:
– de a returna produsul cumparat, in ambalajul original, nedeteriorat, sigilat. Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor in caz de razgandire fara ca produsul sa fie deteriorat. În cazul contractelor în afara spatiilor comerciale, în cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, administratorul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor au fost deteriorate sau daca a primit consumatorul produsul gresit. Returul dvs. trebuie sa ajunga la adresa Str. Petru Maior nr.65, SC.6, AP.11, HoneyHouse, Resita, judetul Caras-Severin.
– de a returna produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat in starea in care a fost livrat.
Produsul se va returna cu curier UrgentCargus sau cu Posta Romana – in caz de locatii care nu are acoperire UrgentCargus. Costurile in caz de primit produs deteriorat sau produs diferit decat cel comandat o sa fie suportate de si cel cu Posta Romana si cel cu …………….
6.4. POLITICA DE RETUR
Obligatiile care revin furnizorului în cazul retragerii
(1) Furnizorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara întârziere nejustificata si, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11.
(2) Furnizorul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursarii.
(3) Fara a aduce atingere alin. (1), furnizorul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferita de profesionist.
(4) Cu exceptia cazului în care furnizorul s-a oferit sa recupereze el însusi produsele, în cazul contractelor de vânzare, furnizorul poate amâna rambursarea pâna la data receptionarii produselor care au facut obiectul vânzarii sau pâna la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiata.
Obligatiile consumatorului în cazul retragerii:
(1) Cu exceptia cazului în care furnizorul s-a oferit sa recupereze el însusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le înmâneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara întârziere nejustificata si în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului în care furnizorul accepta sa suporte acele costuri sau în care furnizorul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spatiilor comerciale, în cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, furnizorul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin posta.
(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator în a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care furnizorul a omis sa îl informeze cu privire la dreptul de retragere
(4) Furnizorul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
(5) Atunci când consumatorul îsi exercita dreptul de retragere dupa transmiterea cererii, consumatorul plateste furnizorului o suma proportionala cu ceea ce s-a furnizat pâna la momentul în care consumatorul a informat furnizorul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, în raport cu acoperirea totala a contractului. Suma proportionala care trebuie platita furnizorului de catre consumator este calculata pe baza pretului total convenit în contract. Daca pretul total este excesiv, suma proportionala este calculata pe baza valorii de piata a ceea ce s-a furnizat.
Ce este o reclamatie / sesizare?
“Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.
7. Program de lucru, livrari, termene
– Produsele disponibile in magazinul online pot fi livrate fizic prin curier sau prin posta
– Termenul de livrare pentru produsele fizice este de …………… zile din momentul confirmarii comenzii, in intervalul orar …………………., de luni pana sambata.
– Livrarile fizice se efectueaza door to door, prin curierat rapid/posta romana- serviciu externalizat deci independent de administrator.
8. Obligatiile cumparatorului
– sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;
– sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 14 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email adresat administratorului;
– sa accepte TERMENII SI CONDITIILE administratorului odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.
9. Obligatiile vanzatorului
– sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau sms ori telefonic.
– sa livreze produsele in cel mult 2-5 zile de la confirmarea comenzii.
– sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea `Confidentialitate`, parte integranta din TERMENI SI CONDITII.
10. Politica de confidentialitate
– Administratorul nu incurajeaza SPAM-ul, nu instraineaza sub nici o forma adresa dvs. de e-mail, cu care v-ati creat cont sau v-ati abonat la newsletter, unor terte persoane (fizice sau juridice), fara acordul dvs. explicit.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, administratorul are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este onorarea comenzilor, reclama-marketing-publicitate si realizarea de statistici proprii necesare dezvoltarii serviciilor oferite.
– Administratorul colecteaza, de la clientii sai date cu caracter personal (nume si prenume, e-mail, numar de telefon, adresa si alte date pentru facturare) numai daca sunt furnizate in mod voluntar. Refuzul furnizarii acestora determina imposibilitatea procesarii comenzilor transmise online pe honeyhouse.ro
– Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator fiind comunicate Serviciului Comercial / Marketing ai administratorului si companiilor de curierat.
– Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea acestora*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul firmei. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt inexacte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
Observatie:
* orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc.
Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.
Cookie-uri – sunt fisiere text, controlate de browser-ul de internet, care in versiunea standard este setat sa le accepte. La accesarea site-ului honeyhouse.ro, acesta va solicita browser-ului de internet sa stocheze cookie in memoria PC-ului. Informatiile din cookie-uri genereaza retinerea anumitor setari / actiuni intre doua sesiuni distincte, marind astfel viteza de incarcare a paginilor la urmatoarele vizite. Sunt situatii in care poate fi retinuta adresa IP-ului de pe care se acceseaza site-ul ori cea a site-ului de referinta, daca este cazul. honeyhouse.ro poate fi utilizat, in anumite limite, si fara acceptarea cookie-urilor. Aceste informatii sunt necesare pentru a oferi vizitatorilor/clientilor servicii calitative si nu vor fi vandute, Finstrainate sau inchiriate unei terte parti.
11. Litigii
TERMENII SI CONDITII GENERALE DE VANZARE (TCGV) se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la instanta judecatoreasca a Tribunalului din localitatea in care firma isi are sediul.
Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email office@honeyhouse.ro
LAZAR IONEL CRISTIAN PFA cu sediul social în Resita, jud. Caras-Severin ,Str. Petru Maior nr.65, SC.6, AP.11, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr……….., cod fiscal nr. 27430999 , telefon numarul: (+40) 0745 657 135